22 April

Hej bloggen! :)

Kom precis hem från skolan!
Dagen har vart super bra, den har gått aaaaas fort!
Hade ingen teknik förut, så vi hade lunch i 2 timmar och 20 min typ
Då stack jag, Annie, Andreas och Amanda till Amanda.
Sen tillbaka till skolan och hade SO, och då satt jag och Annie vid datorn.
Så då gick tiden jätte fort, så dagen har vart super bra!
Det var något Andreas sa förut, och så frågade han om jag skulle
skriva det på bloggen, men jag kommer inte ihåg vad det var...
Så jag kan tyvärr inte skriva det..

Men nu sitter jag här och äter chips och lyssnar på musik.
Senare ska jag på konfa, och vi ska börja planera för redovisningen
som det stod på smset vi fick..

Men vi hörs senare pusss <3

Kommentarer
Postat av: annie

"Nu ska vi se vad Sten går för!"

haha :D

2010-04-22 @ 16:28:21
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0