19 April

Hejsan bloggen! :)

Dagen har gått riktigt fort idag!
Jag gick till skolan idag, för jag mår helt bra nu!
Hände inte så jätte mycket i skolan ändå.
Det som är dumt är att det är så sjukt mycket som ska bli
klart i Maj, och som ska göras, har konfa och massa sånt då också.
Men det ska jag nog hinna med!
Ska även åka och klippa mig och slinga håret i maj!
Hoppas att det verkligen blir super bra, jag vill ju bara blond jag..
Men mamma och hon som brukar klippa mig tycker jag är för mörk.
Men hon gör det ändå på mig, så det är bra! (Y)

Aja, nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
Skulle vart med några men det blev inte så.. :(
Men nu ska jag hitta på något, men vi hörs senare!

Och det där med det där inlägget jag la upp igår
kan ju bara gå och dö.
Haaaaaaatar det här, jag har hoppats alldeles för mycket.. :(
Och det sket sig helt och hållet, bara jag får prata med dig så.


Hittade en liten söt bild på mig..
tror jag går i 4an... :D Bilden är liten..

Kommentarer
Postat av: emelie

inte veckan händer det inget roligt, men i helgen åker jag till huvudstaden :D

2010-04-19 @ 17:37:05
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0