14 April

Hejsan bloggen! :)

Bloggade inget igår som ni kanske märkte, men jag kom hem vid
halv 10 typ, och då skulle jag äta och så! så jag orkade inte
blogga igår, dagen var iaf sjukt kul igår.
Var med Annie, Albin och Christoffer, först åkte jag och Annie till henne
och åt lite, sen gick vi till Christoffer så skulle vi hämta en film men innan
det så gick vi och mötte Hampus, för Annie skulle ha pengar av honom
sen gick vi till Christoffer så var vi där ett litet dag, sen gick vi till Annie
och väntade på att Albin skulle komma sen skulle vi kolla på en film!
Och filmen var sådär, den skulle va läskig, men njaaaa, sådär var den
nu kommer jag inte ihåg vad den heter men jag skulle ändå inte kunna
stava till den så det spelar inte så stor roll, hehe, men den var väl bra!

Dagen idag har vart som alla andra dagar, fast jag och Annie hade
lite små kul på SO:n förut om ni frågar mig, jag och min söta röst...
Så jag och Annie satt och skrattade ett litet dag.. hihihi.
Men nu är jag med Hannah Hamberg och vi ska kolla på Andra Avenyn nu!
Skulle inte tro att jag kommer blogga mer idag heller.
Har ju träning sen så, men vi hörs imorgon skulle jag tro
men jag vet inte när, för jag ska till stan med Annie efter skolan
för vi har reflextionshalvdag stavning?? så vi slutar vid 12
så vi åker direkt då, hoppas att det kommer bli några bilder då också.
Men nu ska vi kolla på Andra Avenyn, hörssssss folket.
Smsa om det är något, massa pussar på mina söta läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0