11 April

Hejsan bloggen!

Kom nyss hem från min kusin, för min faster fyllde år för
någon dag sen så vi har vart där, och så har jag lämnat in filmerna
och lite sånt, och nu sitter jag här och har tråkigt!
Har ingenting att göra för tillfället, men något kommer jag nog göra!

Helgen har vart sjukt bra, bara att Hannah dödar mig.
Jag är sjukt trött, jag brukar vilja sova tidigt, för jag är trött av mig.
Men nejnej, jag har vart uppe ganska länge ändå.
Vi kollade ju på fjorton suger, jag tycker filmen är bra.
Men jag önska att den var längre, för ah, slutar inte så bra.
Och jag är så sjukt kär i Aron, typ dör varje gång han kommer fyfan.

Men nu kan jag inte skriva mer, ska och spela minigolf med
Lina och Tobias, så det blir kul, skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0