10 April

Godmorgon bloggen! :)

Freddy Vs Jason var inte så läskig igår inte som den där fredag den 13e var
så det var bra, fast liiite läskig var det men, inte så himla mycket.
Så jag och Hannah kunde iaf sova! och jag har sovit sjukt skönt i natt.
Fast det har varit lite varmt, för jag och Hannah har sovit i min säng
och min säng är inte så jätte stor, men det gick bra!
Första vaknade vi vid 9, men vi ville inte gå upp då, så vi somnade
igen, och vaknade vid halv 12 tror jag hon var, då kunde vi gå upp.
Så nu har vi precis ätit frukost, och ska göra oss i ordning nu!
Får se vad vi ska göra idag, skulle va med Andreas men vi
vet inte om det blir så, men något gör vi nog!
Cykla ska vi göra säger Hannah nu och det är kul! :)
Och så ska vi se om "fjorton suger" finns idag på filmcentralen
för vi vill se den, den är sjukt bra är den!
Men nu ska jag göra mig i ordning, skriver mer senare!
Hoppas ni får en trevlig lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0