01:48

Nu ligger jag i Hannahs säng och typ halv sover.
Hannah håller typ på att dansa eller något sånt
hon letar även kläder som hon ska ha på sig.
Och hon håller på att prata hela tiden, om samma sak också.

Kvällen har iaf varit bra, suttit vid datorn typ hela kvällen.
Fast innan vi gjorde det så stack jag och Hannah till ceylan
för jag köpte en kebabtallrik, för jag ville inte äta tacos hemma
så då åkte vi dit ist, men jag åt ingenting, för jag mådde illa..
Sen så åkte vi till Hannah och satt vid datorn som sagt
och pratade med Patrik, och så har jag vart duktig på att skriva sms.

Men nu ska jag sovaaaaaaaaaaaaaaaa tror jag.
Inte Hannah men jag! :)
hihiihih, pusssssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0