Trött..

Halllllloj

Kom nyss hem från Amanda.
Vi kollade på en as hemsk film.
Börja gråta....
Eller a, det gjorde Amanda och Annie också hahha ;)
Vi pratade lite om gustavsvik också.
Så nu kommer Amandas mamma och hämtar mig och Hannah hos mig kvart över 7 imorgon :o
Så det blir att gå upp runt 6 någon gång.
Blir att äta i bilen då!
Men det är nog inte så jobbigt att gå upp ändå, vi ska ju göra något roligt iaf! :D
Inga bilder blir det, ingen kamera elr något.
Mobilen tar jag nog inte med mig in, för jag orkar verkligen inte.
Nu väntar jag på mamma, så ska vi åka och handla lite till imorgon och så ska hon prata med Annies mamma om vad vi ska ha med oss till fjäll :D
Saknar redan att smsa :o
Även om jag inte har åkt än...

Aja, nu kom mamma så nu ska jag prata med henne
pussssshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0