Skola

Tjaoooo

Idag blev det först skola, och när jag vaknade i morse var det helt dött hemma.
Det brukar alltid va någon hemma när jag vakna, men det var det inte idag, så de var tråkigt hemma i morse.
Sen blev det skola, hände inte så mkt alls.
Dom 3 sista lektionerna är roligast.
Jobbade typ ingenting, så det var riktigt kul.
Och nu väntar jag på att mamma ska komma hem och att klockan ska bli 6 så jag kan åka på utvecklingsamtal.
Är seriöst hur nervös som helst, för jag tror inte jag blev godkänd på engelskaprovet....
Efter det vet jag inte vad det blir riktigt, kanske va med någon elr något, så det är bara att smsa elr ring elr något :))

Ha det bra.
Och lägg in en liten kommentar också :)
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Tobben !

MWHA TINA + YTVECKLINGSSAMTAL???? = sant??



svar: NEHE!

2009-10-19 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0