Plugga är mitt nya liv

Kan bara börja att säga att Tinas liv är att PLUGGA.

Skola blev först, det var okej.
Det roligaste var slöjden, för jag har äntligen sytt ihop mitt linne, och jag älskar det!
Tar kort på det nästa gång så folket får se! :D
Efter skolan blev det hem och börja "plugga", jag kollade på TV ist.
Sen kom mormor och Åke hit en stund, så då prata jag med dom.
Så då pluggade jag inte heller.
Sen vid halv 8 började jag att plugga lite, och det var i 10 min, sen åkte jag och handla med mamma.
Och nu sitter jag här vid datorn och skriver.
Jag har inget mer att skriva om, har hur tråkigt liv som helst faktiskt.
Men i morgon blir det träning, och Tina Griberg älskart :)))))

Smsa! 
Pussssss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0