Packar/packat



Hallooo

Idag vaknade jag av att Hannah skickade sms till mig.
Men det gjorde inte så mycket :)
Så jag gick upp och gjorde mig i ordning lite, sen satte jag mig vid datorn sen vid 11 åkte jag, Tobias och pappa och handlade och det tog typ 1 timme. Och så åt vi.
Och nu har jag packat lite, och vart ute och tagit lite kort som jag kände för.
Om några timmar åker vi bort, och det blir rätt gött, bara att jag inte kan smsa, men a.
Vi får se hur det blir.
Kanske bloggar mer innan jag åker.
Men jag har ingenting att säga innan jag åker.
Kanske några bilder kommer. Men då får jag ta med mammas kamera.
Aja.
Pusssssshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0