Mys dag!

"Hejjj bloggen"

Idag blev det först skola, sen åka till Hannah, då blev det att åka och köpa chips och godis till idol.
Sen åkte vi hem till Hannah och fixa min blogg, den blev väl ganska bra, den får duga ett tag.
Lte flummmmm blev det iaf när vi skulle göra den xD
Sen blev det att ta kort, hahahah dom blev lite fula sådär, men det är coolt och vi vet att ni gillar det, det gör vi iaf! (y'
Sen blev jag hungrig, och hela familjen skulle på hockey, så jag fick åka hem och hämta pengar och åka iväg och köpa mat, och när vi kom in på ceylan sitter: Nygren, Patrik, någon Tomas? Och lilla söta Karlsson, så vi satt där och vänta på att maten skulle bli klar!
Sen blev klockan tjugo i 8 och vi åkte hem till Hannah och kollade på idol.
Bara så ni vet så tycker Tina Griberg att Tove och Erik är bäst!, men jag ville inte att Nicklas skulle åka ut heller, men skit samma!
Jag verkligen hatar att cykla hem själv också! :o
Aaaaaaaaaaaja.
Riktigt mysig dag iaf!
Måste göras om!
Pussssssss på Hannah!

Bilder från dagen kommer nog, men mobba dom inte! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0