Kommer inte på något

Heeeej.

Idag blev det att gå upp och kolla på män som hatar kvinnor.
För jag ska på flickan som lekte med elden idag med mamma.
Mamma och pappa skulle på den egentligen, men pappa ville ut och fiska ist.
Så jag fick följa med ist, men jag hade inte sett den första så jag fick kolla på den.
För sist jag skulle kolla på den somna jag i soffan.
Efter filmen vet jag inte riktigt vad det blir, va med någon hoppas jag.
Så det är bara att smsa elr något.

Har inget mer att säga faktiskt.
Kommentera lite också så är ni snälla :)

Pussssssssssss


Kommentarer
Postat av: annie you know :D

jag vet inte vad jag ska skriva men, haha

kul att läsa din blogg iaf :D puss!

2009-10-18 @ 14:35:11
Postat av: DINHANNAH

jag är en trevlig pojke som kommenterar din fina fina blogg :) <3

2009-10-18 @ 15:57:38
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: Tobben !

TINA JAG KOMMENTERAR!!! JAG E SNÄLL NU OCH INTE ELAK!

2009-10-18 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0