Kommer inte på något idag heller

Hejj

Jag vet jag är dålig på att blogga, men jag har inte haft tid.
För jag har pluggat och skit, och hinner inte blogga något mer idag heller skulle jag tro,
men aja!
Idag var det skola, inget mer att säga om det faktiskt.
Drygt som vanligt.
Imorgon har jag hemkunskapsprov och SO redovisning.
Sen är det HÖSTLOV, och TINA älskart :))
På tisdagen då, ska kanske jag, Hannah, Annie och Amanda till Gustavsvik :DDDDD
Sen på Torsdag-Söndag åker jag och Annie till hennes farmor och farfars stuga med familjerna.
Fettttt mysigt ändå!
Fast jag har nog ingen täckning där :(((((((
Smsa om någon vill hitta på något på höstlovet :)

Nu ska jag och handla med mamma sen träning, hon kör mig idag, för jag vill inte cykla när det är mörk.
Jag verkligen hatar det!

Pussssshej

Kommentarer
Postat av: h a n n a h

VI SKA SE IDOL IMORGON.

DEEEEEEET SKREV DU INTE ...

nu blev jag ledssen :(



faaaast jag älskar dig ändå (A) <3

2009-10-22 @ 22:44:53
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0