GUSTAVSVIK ÄR BÄST

Hejjjjj

Jag är glad.
Gustavsvik var helt underbart!
Nu ska jag berätta vad vi gjorde, folket kommer inte orka läsa men snälla gör det! det är värt det! :D

Det började med att jag hade klockan på ringning vid 6 imorse.
Jag hoppa upp ur sängen och började packa och göra mig i ordning.
Sen vid 7 kommer Hannah till mig, och vi går ut och väntar på att Amanda och hennes mamma ska komma och hämta oss.
Det var svin kallt där ute, men vi får skylla oss själva när vi stod där ute i onödan.
Sen kom dom. Så vi började åka iväg mot Gustavsvik.
Det hända typ inget på vägen dit.
Sen när vi kom så var det vi och typ 10 st till.
Så vi sprang runt bland alla saker.
Den gula konstiga saken var ju as rolig! :D
Men Hannah ville inte åka den först, så jag, Annie och Amanda fick åka den.
Sen åkte vi den röda roliga saken.
Där åkte jag och Hannah samtidigt, och det var svin kul!
Fast jag fick ont i min ryggrad för där det blir ljusslingor typ guppar det eller vad man ska säga, och min ryggrad sticker ut as mkt.
Men iallafall, sen kom det bara mer och mer folk.
Sen efter 1 timme var det fullt överallt typ.
Sen fikade vi lite. Sen körde vi i gång igen.
Då började jag göra bort mig lite. HAHAHAHAH
Jag, Annie och Amanda åkte den där saken som går as fort, vet inte hur det stavas, men ni fattar nog.
Jag var tvungen att hålla i Annie för jag vågade inte annars. Men hon fick värsta farten och åkte iväg, och jag typ satt still, så jag fick ge fart, sen när jag väl fick fart blev jag as rädd och försökte få tag i något så jag skulle stanna, då råkar jag få tag i en jävla kille, och jag bara råkade ta på helt fel ställe när jag får tag i han.
BAHAHAH.
Det hände ganska mkt saker i den där saken.
Amanda slog sen, och jag råka landa på Annie så a.
Men sen vid halv 12 åt vi.
Det var inte så jätte gott, men det gick att äta.
Men vi fick leta i typ 10 min efter en plats, sen var en människa snäll och flytta på sig så vi fick sitta där :))
Sen började vi leka igen. orkar inte berätta allt vi åkte och skit.
Men riktigt kul var det att åka allt! :)
Sen gör jag bort mig igen. HAHAHAH
Jag kommer inte ihåg vad vi skulle åka elr göra. Men vi går där som vanligt, sen tycker jag att jag känner igen en människa så jag får damp och säger det till Annie, så vi sprang typ iväg och kollade om det var han. Men han lyckades försvinna så jag blev ledsen.
Men sen när vi skulle göra något igen, så ser jag att han kommer, så jag får damp och säger det till Annie, och så såg vi att det var han.
Så typ står vi där och kollar, sen ser han mig så jag sa: Spring han såg mig, så jag går iväg, sen hör jag att han ropar: Tjaaa Tina, så jag vänder mig om och vinkar jätte fort, och sen springer iväg.
Och jag kände hur han kollade på mig när jag stack iväg.
OOOOOO fyfan, jag trodde jag skulle dö eller något :o
Så han förstörde resten av dagen, för jag kunde inte sluta tänka på det.
Sen när vi stod i kö för den röda saken, så råååååkade jag spotta en i håret....
Det var verkligen inte meningen...
HAHAHAHHA
Så jävla skräll mig.
Sen åkte vi hem, så vi gjorde oss i ordning och allt.
Sen när vi ska åka var jag lite trött så jag tog en jätte liten kudde som låg där, så tog jag den och la mig typ på Hannah.
Så låg jag där ett tag och var hur tyst som helst, sen reser jag mig upp och börjar prata som fan.
Sen la jag mig igen, och reste mig upp och börja prata igen.
Så höll det på ett tag.
Men sen somna jag, och det var riktigt skönt vill jag lova :D
Sen när jag kom hem, satte jag mig vid datorn, sen åkte jag iväg till Annie, så var jag med henne och Hampus, vi gjorde ingenting.
Sen var jag tvungen att åka hem och packaaaaa.
Men nu sitter jag här och skriver.
Och nu orkar jag inte skriva mer.
Men dagen har vart bäääääst, måste verkligen göras om! :))
Älskar er flickor :D
Jag kunde ha skrivit mer, men jag orka inte, och det kan vara lite slarvfel också, men skit samma :)

Skriver mer imorgon innan jag åker!
Pusssssssssssss<3

Kommentarer
Postat av: h a n n a h

mycket bra dag , med riktigt bra tjejer!! <3

2009-10-28 @ 21:10:01
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: hampus

haha "vi gjorde ingenting" ;)

jag tyckte vi hade ganska kul =D

men nästa gång vill jag med till gustavsvik (a)

2009-10-28 @ 23:44:42
Postat av: Amanda

så jävla kul hade vi;) haha, måste verkligen göras om :D <3

2009-11-02 @ 20:31:03
Postat av: Annie du vet :D

hahahhaha, fan vad bra du är ;)

älskar mina tjejor, bäst vare :D

2009-11-04 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0