<3

Hejj ♥

Orkade aldrig blogga igår när jag kom hem från Hannah.
Var så jävla trött.
Aja, igår var jag ju då med Hannah.
Fett mysigt som alltid! <3
Hannah höll på att skratta så hon dog eller något bara för jag sa en sak xD
Så hon skratta åt det hela tiden vi kollade på idol.
Hahaha.
Idag skulle jag ha åkt med familjen till Munkfors, för Tobias spelar hockey med 95orna.
Men jag orkade verkligen inte.
Så det blir nog att va med Hannah ist!
Och äntligen är det HÖSTLOV
Kommer bli ett hur bra lov som helst!
Det blir att åka till Gustavsvik på onsdag, för då kör Amandas mamma oss ist!
Sen åker jag ju till Hagfors med Annies familj och min familj. Det blir riktigt mysigt.
Fast det är ju lite läskigt när det finns: Älg, björn och varg där. Men det blir riktigt kul hoppas jag.
Men jag kan inte skicka något sms när jag är där bortaaaaa :oooo

Har inget mer att säga nu.
Men jag bloggar nog mer ikväll och då blir det nog lite bilder också. jag lägger bara ut tråkig text, men jag har inga bilder så det får bli att ta det idag!

Smsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0