1 dag kvar!

God morgon!

Idag blir det nog att va med Annie, Amanda och någon kille som jag inte vet vem det är?
Men det blir säkert kul.
Sen i kväll typ ska jag nog slinga håret, för mamma orkade inte det igår..
Men jag och Annie kanske ska sova över också, så ja, vi får se.
Och så blir det att åka och handla lite tills imorgon.
Det så bli så JÄVLA kul :D
Vi kommer ha bäst Annie, Hannah och Amanda :D
Och sen på torsdag åker min och Annies familj bort ett tag.
Men det blir nog inte lika kul längre för det är ju älg jakt så vi får inte åka cross eller fiddy nu.
Men vi ska nog hitta på något annat att göra! :)
Men jag kommer inte kunna sms ju...
Så jag vet inte om jag klarar mig..
Vill folket något så är det bara att ringa om det går.
Jag har ju ingen täckning så det kan va svårt...
Men jag kommer ju hem på söndag!
Då ska jag smsa! :D
Har inget mer att säga nu faktiskt.
Kanske tar några bilder under dagen som jag kan lägga in, för det är så tråkigt när jag bara lägger in text och ingen bild ;)
Aja pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0