Tråkig dag

Hejj

Discot var bäääääst igår!
Kom as mkt folk, och ja det var svin kul! :)
Men jag orkar inte skriva något om det, och inga bilder kommer hitta inte kameran xD
Idag har jag inte orkat nåååååågot, vakna klockan 8 av att Tobias mobil ringde, för han hade alarm på, för han skulle på hockey.
Så det var bara att gå upp och kolla tv.
Så då kollade jag och pappa på kalle blomqvist, stavas de så?
Aja, sen gjorde jag mig i ordning och åkte och kolla på Tobias match med Lina, och den var tråkig.
Sen åkte jag hem och städa vid datorn.
Sen bakade jag, sen skulle Tobias och Lina också baka, så då åkte jag med dom och handla till det, så kollade jag på när dom baka.
Sen åt vi, och nu sitter jag här och håller på att somna, och jag vill göra något, men jag vet inte vad!.
Imorgon blir det att gå på gudstjänster -.-
Tvååååå st också!
Inte kul.
Skriver kanske mer sen, men nu orkar jag inte mer.
Pusssssss
smsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0