Tisdagen!

Lovade att skriva om dagen igår!
Det var roligt!
I skolan hände inte så mycket.
Men det var okej ändå!
Bara att på idrotten kasta Mattias en handboll på min arm, så jag hade jätte ont!!!!
Men det är bra nu!
Nu är det spruta som gör ont! xD

Jag var också med Hannah, Nygren och Patrik igår.
Det var kul även om vi inte gjorde så mkt!
Vi satt hos nygren en stund och vänta på att han skulle äta, men jag och Hannah orkade inte vänta, så vi stack till ceylan och köpte pommes strips (stavning?)
Sen efter ett tag ringde mamma, då hade hon ingen nyckel så då hämta vi min cykel och cykla hem, men då hade Tobias kommit, så vi hade typ cyklat i onödan, men det var mat så då åt jag lite, sen var vi uppe på mitt rum och inte gjorde något, prata och lyssna på musik typ! :)
Nu kommer lite bilder! :)



Hanne på bilden.
Hanne ville att hon och Amanda skulle klä ut sig och prata franska.
För Hanne tyckte typ det var lättare elr något xD


Här har vi Amanda och Hanne.
Och dom är enoooormt snygga! :)


Och då ville Mattias vara med också!
Han blev ju också enormt snygg ;)


Och Jocke ville också vara med! :)
Han ser ut som ett barn elr något xD


Mattias fixar med sin "mobil" , och han hittade ett ställe att ha den på (y'


Här har vi dom!
Alla utom Jocke, men aja!


Nemeeeeeeeeen gud vad gulligt! (a'
Och på bilden är Mattias snygga "mobil"


Och nu har Amanda bytt om, jag tror hon tyckte den var för liten den andra! :)


Suddig bild.
Men här är Marcus som leker på idrotten!:)


Här är Anton också! :)


Och Jocke!


Och sista bilden får bli på Mattias.
Sen är Anton, Marcus, Jocke, Patrik och Kristian med på bilden också, men aja!

Taaaack för dagen!
Pussssssssss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0