Tina saknar sin Hannah! <3

Hejj

Orkade inte blogga mer igår.
Men nu bloggar jag.
Och idag har jag vart i skolan hände inte så mkt.
Bara att jag får damp på folket i min klass, som tror dom är så jävla coola, men dom är bara så jäääävla töntiga.
Sen åkte jag hem och kolla på tv och åt nudlar :)
Och nu sitter jag här och ska snart äta och sen åka iväg på dans :)
Och i morgon är det skola sen har vi DISCO :D
Kommer bli bäst!
Så folk kom, fast bara dom som går från 6 års gruppen till 6an ;)
Hehhe.
Kanske tar några bilder där ifrån som jag kan lägga in sen :))
vet inte vad jag ska skriva mer, bloggar kaaaaaaaanske sen får se.

Ajaaaa.
Jo jag saknar Hannnnnnah!, har inte träffat henne på jätte länge...<3
Smsa!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: h a n n a h

jag saknar dig också.

har inte pengar på mobilen , fixar det imorgon <3

puss!

2009-11-05 @ 22:57:18
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0