Staaaaan

Hej bloggen

Förlåt förlåt för jag inte blogga igår.
Men jag orkade inte och hade inte tid.
Men igår var jag på stan med mamma och köpte en jacka, och jag älskar den! :D
Och så fick jag en tunika och en ny foundation :)
Taaack mamma!

Idag blev det skola, det var helt okej :)
Sen efter det försökte jag få tag på mamma, för jag skulle hänga med Annie och Amanda till stan också.
Så när jag väl fick tag på henne så sa hon att hon satt på möte, och jag hade typ ringt 20 gånger eller något.
Sen när vi var där mötte jag mamma och fick pengar.
Och så var vi där en stund.
Och jag köpte: En tunika typ och ett nytt vitt linne.
Sen fikade vi lite.
Och jag gjorde värsta köpet, men Annie och Amanda var så tråkiga så dom ville inte göra det.
Sen letade vi efter något till Annie och då hitta vi en jätte fint linne som hon köpte!
Och nu har jag nyss kommit hem, så jag sitter och äter lite.
Och ska snart åka iväg på träning :)
Kanske bloggar mer när jag kommer hem.
Annars bloggar jag imorgon :)

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0