Spruta

Hejjjj.
nu är jag riktigt sur på blogg.se, först kom jag in, men när jag kom in så skrev jag sen när jag skulle lägga upp gick det inte, så nu får jag skriva om!

Dagen idag började inte så bra.
Försov mig till 5 i halv 8 typ.
så då var det bara att springa upp ur sängen och göra mig i ordning snabbt.
Sen när jag kom till skolan fick jag en banan av annie! :)
Sen hade vi engelska, då hade vi som en redovisning, så jag var riktigt nervös, men det gick faktiskt ganska bra!
Sen hade vi bild, men sen skulle vi ta sprutan, så då blev jag nervös igen, men det fick bra, lite ont gjorde det bara, men dom är konstiga, dom bara sätter plåstret någonstans, så det kom blod på min tröja -.-
Sen hände det inte så mycket.
Men sen på sista lektionen hade jag ont i huvudet, men jag orkade vara kvar.
Sen när jag kom hem la jag mig i sängen och smsa, sen somnade jag, och det var riktigt skönt!, sen när jag vakna var det bara att smsa igen, och säga att jag somnade!
Sen gick jag upp och gjorde mat och nu sitter jag här vid datorn och ska göra mig i ordning lite, för sen har jag träning, men jag vet inte om jag ska va med pga. Sprutan för jag har ont i armen och liiiite i huvudet än.
Men det ska nog gå bra.
Skriver kanske mer sen!!
Pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0