Sommar

Nu kommer några bilder från i somras.
Bara för jag saknar det enormt.
Inte så många bilder, men min kamera gick tyvärr sönder i somras så jag tog inte så många med den, så det är min dåliga mobilkamera ;)


Tobias på en vattenskida
 

Annie ska åka vattenskidor


Martina! :D


Johan palm i Karlskoga! :D


Johan palm i karlskoga! :D


Liseberg med familjen Axelsson


Pappa på Liseberg


Pappa ska åka vattenskidor :D


En dag med Hannah, William och nygren? :D


Tobias och Alva när jag fyller år


Jag, Tobias och Lina var ute och fiska och jag fick en gädda som jag var så stolt över :D

Kommentarer
Postat av: Adde

hihi vilken söt gädda:P

2009-11-16 @ 13:30:43
Postat av: anniiiie

saknar sommaren med dig rejält ! :D<3

2009-11-16 @ 13:38:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0