Prov

Heej:D


Nu är de ju så att de är Andreas som gäst bloggar på tinas blogg.Som dom flesta vet har jag ju varit utomlands,och de ju va ju ganska chill och så:D så idag när ja kom tillbaka va de ju matte prov och de gick ju som klocka!:D Efter skolan drog jag hem till Tina med Annie och amanda. vi spela ju spel och vilka vann om inte jag och Tina? liksom de är ju som om Färjestad spelar mot Hammarö HC´95. vi tog ju hem de ganska stort så de va ju nice;) sen kolla vi lite tv. sen hem till Annie som skulle byta om-.- sen SPEEED till arken för dom skulle på konfa och nu sitter jag här och chillar sönder:D I morn blir de träning och de är ju inte fel,lördag mörmodagen-.- efter den ska jag till Tina som ska hjälpa mig med en sak. söndag drar ja till Åmål och där är de ju match så tagga på den,efter får vi se va som händer. nån som vill hitta på nåt kan smsa och höra av sig:D Vill passa på att tack för dagen och hoppas ni har haft lika bra som mig. nu ska jag gå och kolla hockey:D

Heeejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0