Onsdag som i Onsdag

Idag blev det först skola, hände inte så mycket alls, och vi hade bild, men vi kunde inte göra något, för vi skulle filma när det var lite mörkt så vi skulle gjort det imorgon, sen i slutet av lektionen berättar Jonte att han inte kan imorgon, för han har konfa och att hans någonting fyller år, så då blev vi riktigt trötta på han, så nu måste vi vänta as länge innan vi kan filma igen.. och att våran so lärare fick damp så hon gick ut så fick vi sitta kvar där inne, så jag tyckte lite synd om henne ...
Sen efter skolan blev det att va med Hannah. När vi kom till mig gjorde vi nudlar sen tränade vi på dansen, sen höll vi på lite på datorn sen så tog vi lite kort som inte blev så hiiiimla bra.
Och nu ska jag snart äta sen åker vi till Hannah så ska hon äta och så, sen åker vi på träning :)
Kanske skriver mer när jag kommer hem! :)


Hahahah en bild fick det blir, himla seriös är jag också! xD


Mohhahahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0