Måndag=ledig

Godmorgon

Idag vaknade jag inte lika sent som igår, för jag vaknade av att någon ringde -.-
Men aja.
Det är ganska skönt att gå upp tidigt på morgonen.
Och det är ju så himla gött att va ledig idag :D
Men nu ligger jag i soffan och skriver och kollar på kalle blomqvist som går på SF-kanalen, jag verkligen älskar den kanalen.

Idag blir det att vara med Annie, sen vet jag inte om Amanda och Andreas ska va med...
Det blir nog kul, försöka blogga mer senare eller något.
För folk säger att Andreas som gästbloggar på min blogg, lägger in mer än jag, men nu är det inte så längre, och andreas behöver inte blogga hela tiden ;)
Fast lite roligt är det när folk skriver på min blogg.
Hoppas fler än Andreas kan blogga på min blogg då :)

Nu har jag inge mer att säga.
Men jag ska försöka skriva mer innan jag är med dom eller ikväll.
Pusssssssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0