Lördag

Dålig på att blogga idag säger jag bara!

Hejj
Idag har jag inte hunnit och velat sitta vid datorn typ.
När jag vakna blev det att åka och kolla på tobias match!
Sen åka direkt till mormors syster, och var där en stund, så följde Annie med dit! :)
Sen hem till Annie och pratade lite.
Sen åka hem och vänta på mat, och nu sitter jag här och har extremt tråkigt, ingen social människa på msn eller något, så jag vet inte vad jag ska göra....
Imorgon blir det att åka in till stan och kolla på dansuppvisning med Annie, Amanda och kanske Hannah! :)
Sen in på Stadium och leta efter en stooooooor tröja till våran uppvisning som är? typ på lucia, då blir det att vara en toooomte, för vi ska ha ett luciatåg innan xD
Sen har vi våran uppvisning efter det.
Och det kostar 40 kr, så kom inte, för då slipper ni slösa pengar ;)
hehehhe.

Nu ska jag gå ner och göra något, sen lägga mig och kolla på beck, och sen hitta på något! :)
SKICKA SMS!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag kommer :) ni får säga till när det är så kommer jag och kollar!

2009-11-22 @ 11:08:54
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0