LAT!

Nu vill Tina att jag (Andreas) ska blogga lite till för hon orkar inte blogga idag så får väl hjälpa henne lite då:D som ni vet va hon på konfa sen drog hon på dans och kom dit när de va 20min kvar av träningen. Jag själv tycker de är ganska ovärt..:P Men träningen gick bra hon säger att hon kan dansen och de är ju bra,då kan man ju öva hemma och man har väldigt tråkigt som man kan ha ibland. Men då finns ju SF kanalen eller hur tina?:D sen i morn ska hon va med hannah som hon inte har varit med på eveigeter. hoppas dom får de roligt:D Tycker Tina är LAT som inte orkar blogga. men hon är väl trött dans är ju en väldig jobbig sport har jag hört men de beror väl på hur tränand man är?:P  ja de va väl allt för idag!

cha cha bloggen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0