Hannah Hamberg


H E J


Idag blev det då skola som jag skrev förut.
Hände inte så mkt, förutom att "NÅGON" hade damp och hade ner min cykel efter idrotten så min lampa gick sönder, som pappa nyss hade köpt, så det låg batterier överallt, sen hade den landat på amandas cykel så hennes skydd mot kedjan gick sönder och mitt styre blev snett som pappa också hade fixat.
Så vi kom då försent till matten pågrund av det.
Sen hjälpte Olle mig och berättade det för Bitte, så vi fick ingen prick! :)
Sen åkte jag till Hannah, så var vi där och sjöng sing star och spelade vem vill bli miljonär. Riktigt kul :)
Sen pratade vi lite och hade mysigt, så kollade vi på gamla filmer när hannah dansade, jätte gulligt var hon :)
Aja, nu ska jag in i duschen och sen fixa håret sen lägger jag mig nog och kollar på beck eller något! :)
Imorgon blir det att vara med bästa hannah hamberg <3
Ni får gärna smsa nu om ni vill:)
Pusssssssssssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0