H E E E E J

H E E E E J

Nu känner jag inte för att blogga.
Men jag lovade, så nu gör jag det! :)
Var hos Annie förut, vi kollade på beck.
Den var såååådär bra, tyckte synd om han Gunvald elr hur han stavas, han grääääät :o
Sen åkte vi till mig så jag fick äta, sen gick vi ut och gick, sen gick vi till ishallen, sen skulle Hampus hem så vi gick till mig och hämta cykel så följde vi han, sen kom Hampus på att han hade sin väska hos mig, så det var bara att vända och hämta den, så stod vi vid mig och prata lite.
Sen åkte dom hem.
Och nu sitter jag i köket och skriver :)
Ska snart lägga mig, för jag är såååå trött!
Om jag har något mer att skriva så skriver jag det senare! ;)

Och Annie och Hampus tycker jag ska lägga upp mer bilder på bloggen, jag har faktiskt tänkt på det jag med, men jag har inga bilder....
MEn ska försöka bli bättre på de :)
Pussssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: hampus

du MÅSTE lägga upp fler bilder ;P

2009-11-20 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0