godis hataren

Heej


först börja jag med att försova mig till 10 i 8 och de va ju inte så bra. så mamma skjusa mig,väldigt snällt. sen va skolan ganska chill:) sen följde ja med Tina hem till hannah. vi drog hem till Tina för hon ville skjusa Hannah på ''sten'' men sten hade punka. Sen fortsatte vi mot Ica Lövnäs. De tog säkert en och halvtimme jag lovar! Dom va fett dryga. Sen köpte vi godis. Men GODIS HATAREN Hannah ville inte ha godis inte mitt iallafal.. Sen drog jag hem för jag skulle träna. träningen gick bra inte ont i knänen så de va ju bra:D men nu undrar jag om Tina och Hannah är sura på mig för dom svara inte på sms,Så jag vill veta va jag har gjort..jaja jag hade trevligt idag iallafal.

Tjo då bloggen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0