DISCO SNART :D


var tvungen att lägga upp en bild :)

Hejjj

Dagen var hur skön som helst!
Känns som vi inte gjort något!
Vi hade hemkunskap också, var med Matilda och det blev gooooott.
Och så hade vi ingen so för förra fredagen så var vi där en stund extra så det blev ingen idag :D
Nu har nyss kommit hem nästan.
Eller jag kom hem för typ 50 min sen men ändå.
Nu har jag testat kläder, så det blir den nya tröjan :)
Åker till matsalen vid 4 och gör i ordning.
Och vid halv 6 kommer folk hoppas vi på! :D
ska försöka ta lite kort, men det kommer jag säkert inte hinna eller något.
Men jag skriver mer när jag kommer hem eller imorgon får se vad jag orkar.
Imorgon blir det nog att kolla Tobias match.
Lina ville det så det blir nog så :)

Vet inte vad jag ska skriva mer.
Men ha det bra.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0