Borta bra men hemma BÄST

Hejjj

Kom hem igår vid halv 7.
Och jag orkade inte blogga något när jag kom hem så jag gör det nu ist!
Det var riktigt mysigt där borta.
Fast jag sov inte alls skönt.
Så natten till söndag bytte jag säng, då sov jag riktigt skönt, bara att pappa väckte mig och fråga om jag ville ha varm oboy -.-
Vi gjorde inte så mycket intressant där borta som jag borde skriva.
För jag orkar inte.
Men det kanske kommer lite bilder senare som ni kan kolla på! :)
Aja.
Idag var det skola som vanligt hände inte så mycket.
Sen efter den åkte jag hem och bara tog det lugnt, och nu ska jag snart äta sen vet jag inte vad det blir, eller vad jag orkar ;)

Ni får smsa ist! :)
Pussssssss

Kommentarer
Postat av: aaannie

haha, mys :)<3

2009-11-04 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0