Blöt dag

Tjaaaaaa :D

Idag blev det skola, hände inte mkt.
Fast på idrotten spelade vi pingis, och jag sög idag, brukar vara lite bättre faktiskt, och när jag åkte ut blev jag sur så jag gick iväg, sen hämta jag bollen, så när jag skulle gå gick jag rakt in i ett hörn av en vägg, så det gjorde riktigt ont, HAHA
Sen när vi skulle cykla tillbaka till skolan, spööööö regna det, så man blev lite blöt.
Sen hade vi so, så jag jobbade om Ludvig XVI, ganska intressant ändå :)
Sen när jag kom hem, satte jag mig vid TV:n och pluggade lite.
Och nu sitter jag här och skriver, och väntar på mat.
Men jag får nog ta att göra den själv idag...
Sen vid 7 blir det att åka på danssssss! :D
Det blir nog bra, och på dansuppvisningen så ska vi ha luciatåg :o 
Så jag ska va en liten gullig tomte hade jag tänkt :)
hihihiih, kom gärna och kolla, det kostar 40 kr, om ni inte kommer tidigare, då slipper ni betala! :)

Skriver kanske mer sen!
Pussssssssssssssss


Albins snygga autograf (stavning?) Han ville att jag skulle lägga upp den på bilddagboken, men det blev på bloggen ist ! :)

Den är suddig men den är tagen med min dåliga mobilkamera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0