Tandläkaren..

Tjaaaao.

Kom typ hem från tandläkaren för 30 min sen, och nu har jag nyss ätit.
Det var riktigt drygt hos tandläkaren, hon skulle plasta mina nya tänder typ, och sen hade hon något äckligt på mina tänder som aldrig försvinner, så jag mår faktiskt riktigt illa nu..
Sen ska kanske jag och Annie åka till Amanda och ge henne julklappar!
Men Annie ska inte är vi få sin, för hon ska få sin på julafton när vi är hos mormor! :))
Har ingenting mer att skriva, men ha det bra! :)
Nu tror jag att jag ska gå ner och kolla TV!
Ha en bra dag!
Kyyyyyss


Kommentarer
Postat av: Amanda

tack så mkt för den fin presenten <3

2009-12-22 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0