Nyårsafton idag!

Dålig uppdatering var det ja.
Men jag orkade inte blogga mer igår, för jag var så jävla trött.
För jag har inte fått sovit så länge jag velat på 10000 år.
Men idag sov jag till nästan halv 12 riktigt gött.
Och jag la mig 12 igår, då kan man säga att jag var riktigt trött.
Men idag blev det att gå upp och göra sig i ordning och sen åka till trumma och ta kort med mamma!
Så nu har jag nyss kommit in, och nu ska jag leta kläder, och göra mig i ordning sen åker vi till Hanna och dom vid halv 6 ungefär!
Och jag kommer blogga jätte lite idag, men det är väl ändå inte så många som sitter vid datorn idag, men imorgon kommer det lite bilder skulle jag tro!
För jag ska ta kort på raketerna, det är roligt det gjorde jag förra året och året innan de och så vidare!
Men nu ska jag leta kläder, och det stör mig för jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag och mamma letade efter kläder i 10000 år igår, men vi hittade ingenting, och om vi hittade vägrade jag att ha på mig det!
Men när jag hittar ska jag ta kort på det så ska ni få se ;)
Ha en bra nyårsafton! ♥
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0