Myyyyys dag!

Tjaaaaaaaaaa.

Dagen var riktigt mysig!
Jag åkte till Annie vid halv 11 typ, och då väntade vi på Amanda sen när hon kom fick jag och Annie våran julklapp
Taaaaaaack Amanda <3
Sen började vi göra pepparkakor, mina blev fettttt snygga!
Bara att jag fick damp då och då xD
Sen efter det började vi göra massa annat, med smält choklad och massa sånt!
Riktigt mysigt var det!
Efter det gjorde Annie och Amanda mat, så då satt vi och åt med Andreas och hans kompis, så pratade vi lite, sen gick vi ner till Annies källare och kollade film, riktigt mysigt var det där nere iaf!
Så vi kollade på män som hatar kvinnor, och jag somnade typ direkt, snacka om att jag var trött!
Sen när jag vaknade kollade vi klart och så, sen började vi lyssna på musik och kolla bilder.
Sen gick vi upp och gjorde varm choklad, det var inte så jätte gott men det gick att dricka, sen satte vi på flickan som lekte med elden, då höll jag mig iaf vaken, men jag hann inte kolla på hela för mamma kom och hämta mig för jag skulle äta och jag hade ingen cykel, så nu har jag nyss ätit, och jag har såååååååååååååååhär ont i magen så jag tror jag ska lägga mig nu snart!

Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir!
BAra höra av sig!
Kommer lite bilder från dagen imorgon tror jag, orkar inte nu!
Men ha det bra!

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Amanda

det va mycket kul igår :) förutom att man fick ont i magen ja :p måste göras om :)<3

2009-12-19 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0