kommer inte på något..

Tjabbaaaaaaaaaaaaaa.
Jag har verkligen jätte tråkigt!
Och jag har egentligen ingenting att skriva om, men jag vill skriva ändå!
Ska gå upp till Tobias rum och hämta min sak till mobilen, så ska jag lägga in bild hur man såg ut på jul, sen efter det ska jag duscha, sen funderar jag på om jag ska gå upp och lägga mig, för jag är riktigt trött och har riktigt tråkigt... Eller om jag ska kolla på film med min nya TV :D
Får se vad jag gör.
Och i morgon blir det ju att åka till kusin, då blir det mer julklappar, och sen ska kanske Annie sova här!
Sen på måndag åker vi till stan, och jag vill verkligen ta kort, som jag kan lägga upp men jag har ingen kamera, för jag kan inte ta med Mammas systemkamera ju, och min mobilkamera suger...
Men iaf, jag ska se om jag hittar en klänning elr något som jag kan ha på nyår, men det är inte så viktigt med det, kan ha det jag hade på jul, elr så tar jag en tröja jag fick på jul, får se!
Men nu ska jag upp och hämta den där saken om jag orkar annars kommer den upp imorgon.
Tror inte jag bloggar något mer sen, om jag inte har något viktigt att skriva!
Ha en bra kväll.
Pussssss alla söta saker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0