Klä granen

Tjabba!

Dagen blev Hannah.
Först spelade vi rock band, och gissa vem som är bäääst? :D
Hahah, jag var helt klart sämst...
Kul var det iaf!
Sen åkte vi till Annie för jag skulle hämta lite saker! :)
Sen tog det typ 50 min för mig och Hannah att komma hem, sen när vi väl var hemma så spelade wii fit, och jag är bäst! hahaha.
Sen skulle Hannah hem och jag skulle handla, sen efter det åkte jag till Annie en stund, för jag hade ingenting att göra innan jag skulle klä granen.
Och då var Annie med Olof, så jag mötte Olof på mario kart, och jag är bäst på det också! :D NOT...
Sen skulle han hem, då satt jag, annie och Andreas och kollade på TV sen ringde mamma så kom hon och hämtade mig så skulle vi klä granen!
Men jag sitter här och skriver, för mamma och pappa är dryga.
Ni får se bild på den fina granen sen :))))
Dagen var iaf bra!
Kanske kommer bilder, om hannah skickar isf! :)
Kysssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0