Julklappsutdelning

Tjaooo !

Nu ska jag göra mig i ordning sen ska jag och Annie åka till Andreas och ge han julklappen, fast nu sa Annie att han kanske skulle komma till henne!
Sen efter han fått den ska amanda komma tror jag då ska vi åka till Mörmon och möta Mattias så ska han få sin! :)
Och Mattias berätta nyss att han fick en platt TV :o fuuuuusk!
Efter vi har gjort det ska jag hem och äta och kolla nya wallander! :)))
För Tobias och Martin skulle hyra den till mig! :) ihhihiih


Dom jag har pratat med har sagt att den är as bra!
Och jag tror också det, eftersom alla wallander är bäst! :D

Skriver mer sen!
Pussssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0