Julklappar

Hej igen!

Nu kommer bilder från julklapparna jag fick, och två grejer har ni redan sett! :)


Först min mysiga tröja!
Som jag fick av mamma och pappa tror jag!
OCh nej jag ville inte va med på kort, jag har inte sminkat mig!


presentkort på gina av morfar! :)


Plattång av mormor och åke! :)


TV från mamma och pappa! <3


Ljus sak från Annies mamma och pappa! :)


Tröjor från mamma och annies mamma och pappa och så är det en till men den har jag på mig ! :)


Från Annie! :)


Kalender från mamma!


Idol skiva från mamma!


Någon sak, från Linda, mammas kusin! :)


6 filmer, från mamma och pappa! :)


öronhåltagning från mormor och åke! :)


500 kr från Eva, "mormors syster!" :)


Från Amanda!

Det var allt tror jag!, utom det jag fick av Tobias, men det var en låda med skumtomtar! :)
Tack så mycket alla! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0