Jag ångrade mig.

Jag orkar inte spela mer med dom, så nu kan jag blogga!
Går dagen var riktigt bra!
Fast det började inte alls bra, på kvällen vid 12...
MEn det gick bra ändå, men det var riktigt jobbigt kan jag säga...
Började med att tobias kom och väckte mig halv 9 igår, så kollade vi vad vi hade fått, då fick jag 3 filmer.
Sen vid 10 åkte vi till Annie och dom, för att äta frukost med dom och morfar, så vi satt och åt, sen så fick ju julklapp av morfar då fick jag 250 kr i Gina, Tina älskart, sen åkte vi hem en stund så bytte jag kläder för jag orkade inte ha min klänning, så jag satte på mig en tunika ist!
Sen vid halv 2 typ åkte vi till mammas kusin för hon skulle ge julklapp, sen när vi kom dit sa hon att hon var på väg till oss för att ge oss julklapp! :)
hehehe, sen åkte vi till mormor, och kollade på KALLE ANKA!
Efter det åt vi, då blev det massa god mat, så jag åt så jag mådde illa! Sen satt jag och tjata på jultomten, för jag ville att han skulle komma, men han ville tydligen inte komma till oss, så jag och Annie fick va tomte ist!
Då blev det massa julklappar!
Jag lägger ut bilder på dom sen eller imorgon, får se vad jag orkar, för jag orkar ingenting idag, har haft ont i huvudet sen jag vaknade!
Så jag låg och kollade på wallander!
Sen orkade jag inte ligga där, så jag gick runt lite, sen la jag mig igen och kollade på bröderna lejonhjärta, och jag tycker den är läskig!
Och berätta mamma att jag alltid tyckt den vart läskig! :o
Sen skulle jag köra mitt nya wii spel, som jag älskar!
Fick två st igår av mormor och åke <3
Så jag spelade det, sen ville mamma och pappa vara med då ville inte jag köra mer xD
Så nu bloggar jag ist!
Fast nu ångrade jag mig igen, nu ska jag köra wii ändå! :)
Bilder kommer kanske då, och så ska jag lägga upp dagens låt också!
Pussss


Och nu ska vi inte till mina andra kusiner imorgon, det blir på söndag nu!
Trött jag blir!, dom hade glömt att dom skulle på hockey -.-
Ajaaaa, mer julklappar blir det då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0