IDOL MED BÄST


Jag och Tobias igen

Hejj!

Dagen har varit SKIT bra!
Det började med att de var skola, lucia på morgonen!
Det var inte så roligt, men det dög.
Sen hände ingenting, sen åkte jag till Hannah!
Då var vi hos henne ett tag, sen var jag verkligen tvungen att åka hem och äta för jag trodde jag skulle dö!
Sen åt jag, sen skulle vi åka och köpa ljus till tårta för hennes bror skulle ha kalas!
Så grattis i efterskott lukas! :)
Så nu passa jag på att gå in på den där smink saken vid centrum, för jag såg en parfym som var skiiiit god, och den kostade bara 50 kronor :o
Så jag köpte den, sen köpte vi god saker, och ljus, så åkte vi till Hannah, så kom hela hennes släkt, och jag kände mig lite udda där xD
Så åt vi lite, sen kollade vi på film från när Hannah var i Kreta, och det var så himla kul, för Hannah var sur där ! :D
hehhehehe.
Så kollade vi på idol, och vi dampade liteeeeeee..
HAhah

Hannahs ord idag: Äruuuuu dum?!
Tinas ord idag: Jäääävlar så GÖTT

Hahaha, ja vi hade kul iaf!
Taaaaaaaaaack för dagen SÖTNOS!!!! <3


Kommentarer
Postat av: äru dum? :O

TACK SJÄLV,DU ÄR BÄST! (L)

2009-12-11 @ 22:21:54
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0