Har så häääääääär tråkigt

49 frågor för dig som har har tråkigt ;)!  



1. hur mycket pengar har du på din mobil? - 39kr
2. har du fått en kyss den närmsta veckan? - nejj
3. vem tillbringade du minst två timmar med idag? - ingen än
4. hur lång är du? - 1.60 :D
5. vilken är den senaste filmen du sett?- såg på en film i typ 30 min igår, men jag vet itne vad den heter, men det var en wallander
6. skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - När ska vi åka? :)
7. föredrar du att ringa eller skicka sms? - smsa
8. är dina föräldrar gifta eller skilda? - gifta
9. när såg du senast din mamma? - Igår vid 23 någon gång
10. icke godkänt i något ämne? - nejj
11. mvg i något? -  Neeej
12. när vaknade du idag? - 9 (Y)
13. vilken är din favoritplats? - Vet inte
14. vilken plats föredrar du minst? - Vet inte
15. vart tror du att du befinner dig om tio år? - här! :D
16. hur stor är din säng? - inte stor, men duger
17. vad sover du i? - min stora tröja!
18. hur många kuddar har du i sängen? - 6
19. var har du bott/bor? - hammarö
20. tycker du om kinamat? -  hmm.
21. tycker du om kaffe? - nej
22. vad dricker du helst till frukost? - vet inte, oboy tror jag
23. kan du spela poker? - ja, och bäst är jag ! :D
24. känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Yesss
5. vill du ha barn? - ja
26. kan du några andra språk än svenska? - Ja, spanska och engelska
27. har du någonsin åkt ambulans? - nej
28. föredrar du havet eller en bassäng? - vet inte
29. vad spenderar du helst pengar på? - kläder
30. äger du dyrbara smycken -  tror jag inte
31. kan du rulla med tungan? - klart!
32. Vem är den roligaste du känner? - vet inte, finns många
33. vad har du för ringsignal? - orkar inte leta upp vad den heter
34. har du kvar klädesplagg från då du var liten? -  jaa
35. vad har du närmast dig just nu som är rött? - En kruka
36. kan du byta olja på bilen? - nejeee
37. vilken var den senaste boken du läste? - räcker det om jag älskar dig?
38. dansar du i bilen? - nej
39. när var du i kyrkan senast?  - fredags
40. Hur många hål har du i öronen? - 3
41. har du någon piercing? - öronen
42. har du någon tatuering? - nej
44. röka eller snusa? - nejj
45. har du pojkvän/flickvän? -  neeee.
46. vad är ditt mobil nummer? -  ........
47. vad ska du göra ikväll? -  sova
48. har du några syskon? -  jaa
49. vad ska du göra nu? - lägga upp det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0