godnatt bloggen, hejsan TV

Kom nyss ur duschen, var ju tänkt att jag skulle duschat för flera timmar sen, men då fastna jag vid wii sports resort, som nu mamma och Tobias sitter och nördar, och jag halv ligger med bara handduk och kollar!
Och nu ska jag fixa håret sen gå upp och flytta på pappa som jag tror ligger och sover i min säng, så jag kan lägga mig där och kolla TV, jag har ju aldrig testat den, har inte orkat med det idag, jag tycker det är så ensamt att bara ligga där och kolla helt själv, men klart jag ska testa den!
Så nu ska jag inte blogga mer skulle jag tro, om jag inte tar med datorn upp, asså jag ändrar mig hela tiden!
Ajaaaa, kanske hörs sen då!
Kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0