Fett go dag! :)

Haaaaaajsan

Kom nyss från Hannah, och jag HATAR att cykla, jag var seriöst as rädd! :o
Dagen var iaf as go!
Började med att jag vaknade hos Annie, och jävlar så gött jag sov i hennes soffa, as skönt var det!
Dagen igår var också as go!
Kollade på film med Annie och hennes bror först, sen satt vi i bastun och lite sånt, sen la vi oss och kollade på "Marley och Jag", och jag älskar filmen, börjar gråta varje gång!
Sen somnade vi vid 2, och hon hade hört möss springa runt, för båda sov i deras stora soffa, och det var så jävla gött!
Sen gick vi upp och gjorde oss i ordning, sen kom mamma och hämta mig, sen åkte jag och Hannah till stan! :)
Fick lite köpt kommer bild på det senare! :)
Och när vi åt på mc donalds (stavning? xd) så var det en människa där som var hur konstig som helst! vi blev fan rädda!
Sen på bussen hem, var det sån där väktare elr vad det heter som skulle kolla våran biljett, och jag trodde jag hade slängt min, men jag hitta den, så lämnade vi dom, sen frågade vi hur gammal vi var och det lät ungefär så här: 

V: Hur gamla är ni då?
H, T: eeeeeeeeeeh?
Jag kollar på Hannah.
5 sekunder senare.
H: 12.. nej 14
T: 14
V: Jahaaaa?

Hahaha, seriöst, vi vet knappt hur gamla vi är :o
Aja, sen åkte vi hem till mig, och det vet ni vad vi gjorde, sen åkte vi till Hannah, och då skrev jag lite också!
Och nu är jag hemma!
Får se om det kommer bilder senare, bror på om Hannah skickar elr så tar jag från hennes blogg (a'
Ajaaaa, kommer bilder på kläder senare tror jag! :)
Pusssssss på dagen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0