...

Halloooo.

Jag åkte aldrig till Hannah, min kära familj blev så jag kom inte så långt, så jag satt i min säng och var sur ett bra tag, sen satte jag mig vid datorn, sen blev pappa sur igen, sen ville mamma att jag skulle med ut och plocka mossa för hon ville inte gå själv, sen när jag inte ville med blev hon sur igen, så det var bara att gå ut i det kalla vädret, och jag tog helt fel skor på mig, så jag höll på att ramla 10000000000 gånger, och så smsa jag samtidigt så det blev inte så mkt bättre! xD
Nu har jag nyss kommit in, och inte vet vad jag ska göra!..
Bilderna jag la ut nyss var inte så himla fina över huvudtaget, men ni klarar er!
Ni får se mig i verkligheten ist! :)
Nu ska jag nog gå ner och kolla på hon Anna Anka som är på TV, hon är ju helt knäpp :o
Aja, skriver mer sen tror jag!
Ha en bra kväll!

Pussssssssss alla söta människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0