9 december



Jag och Tobias


Hej.

Idag blev det först skola, och där hade vi först månadstest i fysiken, och det gick inte bra.
Sen hände det inte så mkt mer, än att vi hade svenska prov, och dåskulle vi jobba i par, så jag var med Jonna, och det gick faktiskt riktigt bra om jag får säga så! :)
Sen efter skolan, åkte jag till Hannah, så var vi där en stund, sen skulle hon på utvecklingsamtal, så då åkte jag hem och åt, och nu har hon kommit hit igen, så nu sitter vi här och skriver.
Och nu snart ska vi träna på dansen, det är sista träningen innan uppvisning, liiiite nervös.
Har inge mer att skriva nu, men skriver kaaaanske sen!
Ha det bra!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0