5 december


Jag och Tobias!

Hej bloggen!

Förlåt för jag inte har skrivit något på ett tag, och har jag skrivit om något så är det om Tove.
Men det är för hon är helt klart bäst, och det är helt otroligt att hon åkte ut före Calle, så jag är riktigt sur.
Aja, idag väckte pappa mig vid 10 och frågade om jag skulle med och kolla på Tobias hockey, så jag gick upp och gjorde mig i ordning, sen åkte vi till ishallen, och där mötte dom Färjestad, och dom vann med 6-1 tror jag?
Jag såg inte sista perioden för jag stack till centrum med Annie och kollade när dom dansade, och det var onödigt, för det var riktigt blött..
Så när jag kom hem åt jag sen duschade jag och nu har jag gjort flätor och väntar på att dom ska torka.
Sen vid 6 ska vi bort, så jag vet inte när vi kommer hem, men jag bloggar nog när jag kommer hem ändå.
Om jag orkar.
Men jag tror det blir kul där borta, kanske? ;)

Ha det bra!
Pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0