4 december


Andreas!

Hejj.
Idag var det skola, hände ingenting, gjorde so prov bara, men annars ingenting.
Sen efter det åkte jag till Hannah och var där, sen gick vi till centrum, och köpte chips, och så köpte jag klart alla julklappar, det är riktigt gött!
Sen åkte vi hem till Hannah igen, och hämta pengar, så köpte hon en ny foundation.
Sen kollade vi TV.
Sen åt hon, sen åkte vi till mig, men då kom jag på att jag hade mina nycklar i min väska som var hos Hannah.
Så då åkte vi till ishallen för mamma och pappa var där.
Så fick vi nycklar, och nu väntar vi på mat, så ska jag äta, sen kör vi racer till Hannah och kollar idol, lycka till att vi hinner innan det börjar!
Så nu ska jag snart äta, och sen idol, så röstar ni på Tove, för jag har inga pengar på min mobil, för hon måste gå vidare!
Bloggar mer sen när jag kommer hem!
Ha det bra.
Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0