23:10

Tjoohooooo!

Dagen har varit riktigt go.
Jag åkte till Annie förut, så öppnade Andreas sin julklapp, och jag tror han blev riktigt glad faktiskt!
Så ni alla vet så fick han en mini plattång!
Sen spelade vi mario kart, och jag vann hela tiden..
Sen efter en stund kom Mattias så fick han också sin julklapp, hahaha, jag vet hörde inte riktigt vad han sa när han öppnade den, men jag tror han tyckte det var lite små roligt!
Han fick en sån där nagelfil, för varje gång han är hos Annie håller han på med Annies sån, så då tyckte vi det var lite roligt så vi köpte en sån till han!
Efter en stund åkte alla hem, för jag skulle äta och Andreas skulle äta och Annie kunde inte va mer för hon skulle också äta!
Så när jag kom hem åt jag, sen satte vi på Wallander filmen.
Och det var seriöst den bästa Wallander jag sett tror jag! :)
Den var riktigt bra!
Skulle ha duschat nu, men jag orkade inte, så jag tvättade håret.
Och nu ska jag lägga mig och smsa lite har jag tänkt..

Ha en bra kväll!
Och om 50 min är det julafton! :D:D:D:D:D:D:D

Jag hinner nog inte blogga något imorgon tror jag, för jag ska till Annie vid 10 och äta frukost, sen efter det åker vi direkt till mormor och är där hela kvällen, men jag kanske kan låna dator av mormor om jag måste skriva något.
Annars skriver jag på fredag!
Så ha en bra julafton! <33333
Kysssssss♥




Kommentarer
Postat av: hampus

ha en bra julafton du med ! =)

2009-12-23 @ 23:43:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0